آراد برندینگ
خانه / اشپیل ماشین / انواع اشپیل ماشین با قیمت مناسب

انواع اشپیل ماشین با قیمت مناسب

انواع اشپیل ماشین با قیمت مناسب یکی ازخواسته های شرکت های مختلف قطعه سازی زیرمجموعه خودروسازان میباشد. با رشد خودرو سازی، نیازبه استفاده ازاشپیل و به تابعیت آن؛ مصرف این محصول نیزبسیارگسترده شده و با رشد چشمگیری همراه بوده و روزبروز نیز افزایش پیدا میکند.

امروزه صنعت پر رونق خودروسازی به یکی از مهمترین و بزرگترین صنایع در دنیا تبدیل شده است. خودرو های متعدد و گوناگونی با امکانات مختلف درسراسر دنیا تولید و به بازارهای خرید و فروش این محصول فرستاده میشود. به تبع این افزایش تولیدات در خودروسازی صنایع مرتبط و وابسته به خودروسازی نیز افزایش چند برابری داشته اند. ازجمله این صنایع محصولات و فراورده های بخش اتصالات را میتوان نام بردکه کاربرد بسیارگسترده ای را در دامنه ای وسیع در خودروسازی دارند.

انواع اشپیل

پیچ ها، مهره ها، واشرها، پرچ ها و اشپیل ها هستند. این محصولات ازبخش بسیار زیادی ازمبادلات بازار را به خود اختصاص داده اند و فعالان بسیاری دراین عرصه مشغول به کارهستند.

شرکت های مختلفی در سراسر کشور وجود دارند که انواع قطعات مختلف رابرای خودروسازی های مختلف تولید میکنند شرکت هایی همچون مگاموتور، آذین تنه ….. وجود دارند که از اشپیل استفاده میکنند.

اشپیل ماشین

انواع اشپیل ها با تنوع بسیاری در خودرو های مختلف سبک و سنگین استفاده میشوند. درکامیونت ها بیشتر اشپیل های سنجاقی کاربرد دارند و درخودروهای سواری اشپیل های استاندارد بیشتر مورد استفاده قرار میگیرند.

انواع اشپیل

این اشپیل ها اغلب پس از تولید پوششکاری گالوانیزه میشوند،در برخی موارد نیزاز پوششکاری داکرومات برای مقاوم کردن آنها استفاده میشود.

تولیدی اشپیل

شرکت پیچ و اشپیل پارس اولین و بزرگترین تولید کننده اشپیل درایران است.این مجموعه انواع اشپیل های سوزنی، استاندارد، مقره و…. را با کیفیت بسیارعالی و قیمتی مناسب درحجم عمده تولید نموده و به کلیه مشتریان و متقضیان ارائه می نماید.

برای استفاده از محصولاتی با کیفیت و برخورداری از قیمت مناسب با تیم فروش ما تماس بگیرید.

کارخانه پیچ و اشپیل قم

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس برزگر
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09101005003
شماره تلفکس 77064975-021
پست الکترونیکی: eshpil.pars@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

اشپیل ماشین استاندارد

اشپیل ماشین استاندارد با قیمت خرید مناسب

اشپیل ماشین استاندارد با قیمت خرید مناسب یکی از مهمترین خواسته های مصرف کنندگان اشپیل …