آراد برندینگ
خانه / اشپیل پین / فروش عمده اشپیل پین به قیمت ارزان

فروش عمده اشپیل پین به قیمت ارزان

اشپیل پین چیست؟ چگونه می توان از قیمت ارزان در خرید و فروش عمده این محصولات به بهترین شکل بهره مند شد؟ بهترین مرکز جهت خرید و فروش پیچ و اشپیل در حجم انبوه کدام است؟

برخی از افراد این تصور را دارند که اشپیل ها نوعی پین هستند و در هنگام خرید و فروش این امر را در نظر نمیگیرند که این دو در واقع دو محصول مجزا بوده که هر دو از جمله زیر مجموعه های مهمی در صنعت اتصالات تلقی می گردند. کاربردی مشابه داشته با این تفاوت که یکسان نیستند و انواع مدل های متمایزی را به خود مختص نموده اند.

اشپیل پین

انواع اشپیل و پین

انواع اشپیل در صنایع مختلفی کاربرد داشته که می توان به موارد زیر اشاره نمود از جمله:

  • اشپیل آهنی
  • اشپیل آلومینیومی
  • اشپیل برنجی
  • اشپیل مسی
  • اشپیل استیل

پین ها نیز با توجه به استفاده در اتصالات دارای انواع مدل های بسیاری هستند که از پر مصرف ترین آنها می توان به پین چاکدار و میله ای و هلالی… اشاره نمود که در صنایع مختلفی به کار گرفته می شوند. پین ها از مواد اولیه مختلفی ساخته می شوند و بیشترین مصرف مربوط به مدل آهنی پین میگردد.

این فرآورده ها در سایزهای بسیار متنوعی تولید شده است. از جمله صنایعی که بیشترین استفاده را می توان مشاهده کرد صنعت خودرو سازی می باشد.

اشپیل پین

خرید عمده اشپیل و پین به چه صورت است؟

افراد با مراجعه به فروشگاه ها و مراکز خرید و فروش اشپیل تمایل دارند که محصول مورد نظر خود را مشاهده نموده، در قطعه مورد نظر آزموده و پس از اطمینان خاطر از میزان کارایی آن به صورت عمده با قیمت مناسب خریداری نمایند.

خوشبختانه بازرگانی پیچ و اشپیل پارس یکی از بهترین و مناسب ترین تولید کنندگان در این زمینه شناخته میگردد که با کارخانه های مهم صنعتی در سراسر کشور در تماس بوده و انواع اشپیل های مورد نظر آنها را به صورت عمده تولید نموده است.

اشپیل پین

مرکز فروش ارزان اشپیل

شرکت پیچ و اشپیل پارس با استفاده از مواد اولیه مرغوب و استاندارد، تکنولوژی روز و کادری مجرب انواع اشپیل ها و پین های مختلف را از مفتول های آهنی آلومینیومی، برنجی، مسی و استیل تولید نموده و با قیمت مناسب و ارزان در اختیار متقاضیان قرار می دهد.

برای بهره مندی از تجارتی متمایز با قیمت مناسب و کیفیت عالی اشپیل پین می توانید با کارشناسان خرید و فروش این بازرگانی در ارتباط باشید.

اشپیل پین

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس برزگر
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09101005003
شماره تلفکس 77064975-021
پست الکترونیکی: eshpil.pars@yahoo.com