آراد برندینگ
خانه / اشپیل لوستر / خرید انواع اشپیل لوستر با کیفیت

خرید انواع اشپیل لوستر با کیفیت

یکی نیازهای سازندگان لوستر خرید انواع اشپیل لوستر با کیفیت است این فرآورده در صنف لوستر سازان بسیار پرمصرف بوده و در تیراژ بالا مورد استفاده قرار می گیرد. اشپیل های لوستر اکثرا سایز بسیار کوچکی دارند و معمولاً از جنس آلومینیوم هستند.

امروزه دیزاین و دکور در ساختمان های مختلف اهمیتی بیش از گذشته پیدا کرده است و افراد بسیار زیادی در بخش دیزاین ساختمان های مختلف مسکونی تجاری و اداری فعالیت می کنند و همچنین بسیاری از افراد مبادرت به تولید و تامین انواع قطعات و لوازم مورد استفاده دیزاینر ها و دکوراتورها می نمایند.

از لوازمی که در دیزاین ساختمان ها به کار گرفته می شود انواع لوسترهای مختلف بوده و به طور کلی استفاده از لوستر در ساختمان های مختلف رواج پیدا کرده است و افراد زیادی در تولید این محصول وارد شده اند.

اشپیل لوستر

یکی از قطعاتی که در برخی از لوستر ها و کار می رود اشپیل لوستر است. معمولاً اشپیل های به کار گرفته شده در لوسترها دارای قطر یک و نیم تا دو میلیمتر می باشند، این نوع اشپیل ها اکثرا نیاز به پوشش کاری نداشته بلافاصله پس از تولید بسته‌بندی شده و برای مشتریان ارسال می‌شوند.

خرید اشپیل لوستر

برای بسیاری از افراد که در صنف لوسترسازی مشغول به کار هستند؛ خرید اشپیل لوستر به دلیل ناشناخته بودن تولید کنندگان آن اکثرا دشوار می باشد. سایز‏ اشپیل های لوستر معمولاً ۲×۱۲ یا ۱/۵×۱۲ میلیمتر بوده و مشتریان بر حسب نوع نیاز خود به انتخاب محصول مورد نظر اقدام می نمایند.

همچنین لازم به ذکر است که با توجه به رواج کاربرد لوستر های لوکس در منازل مصرف اشپیل با موج بسیار زیادی رو برو شده است. اشپیل های لوستر اکثرا از مفتول های آلومینیومی ساخته می شوند. مفتول آلومینیوم به دلیل نرم بودن برای استفاده هنگام مونتاژ در بین لوسترسازان رایج است.

اشپیل لوستر

فروش اشپیل لوستر از چه طریقی امکان پذیر است؟

شرکت پیچ و اشپیل پارس انواع اشپیل های لوستر را در سایزهای مختلف و با کیفیت بسیار مناسب به صورت انبوه تولید نموده و به کلیه متقاضیان و مصرف کنندگان در شهرهای بزرگ و کوچک ارائه می نماید.

با اینکه برخی مشتریان تمایل به رعایت شیوه سنتی در خرید و فروش عمده اشپیل دارند امروزه به دلیل موج پیوسته و بالایی از پیشبرد تکنولوژی افراد بی شماری خواهان خرید بی دردسر اشپیل در کمترین زمان ممکن و همچنین با حذف هزینه های بی رویه ی تردد هستند.

اشپیل لوستر

خوشبختانه شرکت پیچ اشپیل پارس با در نظر گرفتن نوع سفارشات مشتری نسبت به خرید انواع اشپیل و پیچ و مهره با کیفیت نظر متقاضیان را محترم شمرده و در هر دو حالت امکانات مناسبی را جهت بهره برداری مشتریان خود محیا نموده است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس برزگر
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09101005003
شماره تلفکس 77064975-021
پست الکترونیکی: eshpil.pars@yahoo.com