آراد برندینگ
خانه / اشپیل تهران / اشپیل های صنعتی با کیفیت در تهران

اشپیل های صنعتی با کیفیت در تهران

اشپیل های صنعتی با کیفیت در تهران یکی از خواسته هایی است که مصرف کنندگان این فراوده به دنبال ان هستند. به دلیل تمرکز صنایع بسیاری در تهران و حوالی آن؛ شمارمتقاضیان، مشتریان ومصرف کنندگان اشپیل های صنعتی در شهر تهران وحوالی این کلان شهر بیشتر ازشهرها و نقاط دیگر کشور میباشد.

امروزه شاهد حجم بسیار زیادی از مبادلات کالاهای مختلف واسطه ای در صنعت هستیم.اهمیت کالاهای واسطه ای به حدی است  که عملاً صنعت را بدون کالاهای واسطه ای نمی توان تصور کرد.

از مهمترین بخش های کالاهای واسطه ای میتوان به بخش اتصالات اشاره کرد که تقریبا در تمام صنایع کاربرد دارد قرار می گیرد.

فروش انواع اشپیل

پیچ ها، مهره ها، پرچ ها، بست ها، پین ها،خارها واشپیل ها جزء مهم‌ترین کالاهای بخش اتصالات هستند. اشپیل های صنعتی دارای اشکال بسیار متنوعی هستند. اشپیل ها دارای سایزهای مختلفی بوده که از ۱/۵ میلیمترتا ۱۳ میلیمتر قطر و از ۱۵ میلی متر تا ۲۰۰ میلیمتر طول آنها می باشد.

از نظر شکلی نیز دارای چند شکل کلی مختلف می باشند. اشپیل های صنعتی اکثر اوقات پس از تولید به روشهای گالوانیزه سرد و گرم یا داکرومات پوشش کاری می شوند تا در مقابل زنگ زدگی  مقاوم گردند.

انواع اشپیل

اشپیل ها دارای انواع مختلفی هستند که پرمصرف ترین آنها در زیر ذیر ذکر شده است:

  • اشپیل آهنی
  • اشپیل استیل
  • اشپیل آلومینیومی
  • اشپیل مسی
  • اشپیل برنجی

اشپیل های آهنی است که در موارد مختلف استفاده می شود. نوع برنجی آنها نیز ساخته شده است که معمولا درصنایع فلوترسازی و فعالیت های این چنینی کاربرد دارد.

اشپیل های دیگری نیز از جنس استیل، آلومینیومی و مسی وجود دارند که مصرف آنها نسبت به انواع قبلی  کمتر میباشد.

ساخت اشپیل

بازرگانی پیچ و اشپیل پارس تولید کننده اشپیل های صنعتی با کیفیت بوده وانواع این محصولات را با قیمتی مناسب به کلیه متقضیان و مشتریان ارائه نموده،به سراسر کشور ارسال مینماید.

تولید پیچ و مهره

شرکت پیچ و اشپیل پارس تولید کننده و تامین کننده انواع پیچ های صنعتی بوده و با استفاده از تکنولوژی روز و کادری مجرب و با تجربه انواع پیچ و مهره های مختلف را تولید و تامین نموده و برای کلیه متقاضیان در سراسر کشور ارسال می نماید.

انواع پیچ و مهره های صنعتی

برای خرید انواع مدل های پیچ و اشپیل با کیفیت و قیمت مناسب با بخش بازرگانی ما تماس بگیرید و از محصولی مطمئن و با کیفیت برخوردار شوید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس برزگر
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09101005003
شماره تلفکس 77064975-021
پست الکترونیکی: eshpil.pars@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

تولید انواع اشپیل

اشپیل صنعتی با قیمت عمده جهت خرید و فروش

اشپیل صنعتی با قیمت عمده جهت خرید و فروش یکی از عنوان هایی است که …