آراد برندینگ
خانه / اشپیل صنعتی / اشپیل صنعتی با قیمت عمده جهت خرید و فروش

اشپیل صنعتی با قیمت عمده جهت خرید و فروش

اشپیل صنعتی با قیمت عمده جهت خرید و فروش یکی از عنوان هایی است که این روزها در صفحات مجازی مشاهده می گردد.اشپیل صنعتی کاربردهای فراوانی داشته و در تجهیزات مختلفی در زمینه های خودروسازی، تاسیسات ساختمان، فلوتر سازی، صنایع برق فشار قوی و بسیاری مورد دیگر استفاده قرار می گیرد.

از جمله مهمترین بخشها درصنعت قسمت اتصالات بوده که خود دارای بخش‌های مختلفی است؛ اشپیل ها،پین ها،پرچ ها، بست ها، پیچ ها و مهره ها از جمله مهم‌ترین دسته های صنعت اتصالات میباشند.کدام از این دسته‌ها دارای اشکال گوناگون بوده که هم از نظر جنس به کار رفته در آنها و هم از لحاظ اندازه دارای ابعاد گوناگونی هستند. اشپیل صنعتی نیز همانند کالاهای دیگر دارای انواع مختلفی می باشد.

فروش انواع اشپیل

اشپیل صنعتی از مفتول های با جنس آهن، استیل،برنج،آلومینیوم و مس ساخته می شود.این فرآورده از لحاظ شکلی دارای انواع بسیار متعددی بوده که در سایزهای بسیار مختلفی تولید شده و برای مصرف کنندگان، درخواست کنندگان و متقاضیان با بسته بندی های متفاوتی ارسال میگردد.از مهمترین انواع اشپیل صنعتی که مصرف بسیار بالایی دارد میتوان به اشپیل استاندارد اشاره کرد.

قیمت اشپیل

قیمت اشپیل صنعتی بر اساس آیتم های مختلفی محاسبه می شود.همانند کالاهای دیگری از این خانواده قیمت مواد اولیه تولید این نوع محصول تاثیر بسیار زیادی در محاسبه قیمت آن دارد. آیتم دیگر وجود یا عدم وجود نیاز به پوشش کاری برای محصول نهایی می باشد.

عامل سوم نیست بستگی به سرعت تولیدمحصول توسط دستگاه است؛ که هرچه در روند تولید محصول سرعت بیشتر و ضایعات کمتری وجود داشته باشد تاثیر گذاری آن در مناسب بودن قیمت بیشتر است.

اشپیل صنعتی

شرکت پیچ اشپیل قم

شرکت پیچ و اشپیل پارس در شهرک صنعتی شکوهیه قم انواع اشپیل صنعتی را در سایز های مختلف براساس استانداردهای بین المللی و استفاده از مفتول های با کیفیت تولید نموده و برای کلیه مشتریان، مصرف کنندگان و متقاضیان در سراسر کشور ارسال می نماید.

این بازرگانی با تولید انواع مختلف این فرآورده باعث گردیده تا واردات آن به کشور بسیار محدود شده و اکثر شرکت ها از تولیدات بومی این محصول استفاده می کنند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس برزگر
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09101005003
شماره تلفکس 77064975-021
پست الکترونیکی: eshpil.pars@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

اشپیل های صنعتی

اشپیل های صنعتی با بهترین قیمت بازار تهران

اشپیل های صنعتی با بهترین قیمت بازار تهران را می توان درخیابان قزوین بازرگانی پیچ …