آراد برندینگ
خانه / اشپیل صنعتی / اشپیل های صنعتی با بهترین قیمت بازار تهران

اشپیل های صنعتی با بهترین قیمت بازار تهران

اشپیل های صنعتی با بهترین قیمت بازار تهران را می توان درخیابان قزوین بازرگانی پیچ اشپیل پارس تهیه نمود. این شرکت با استفاده از کادری مجرب، تکنولوژی روز و مواد اولیه مرغوب انواع اشپیل های صنعتی را با بهترین کیفیت در سایزهای مختلف؛ از متریال متنوع تولید نموده و به کلیه متقاضیان و مصرف کنندگان در سراسر کشور ارائه می نماید.

صنعت خودروسازی در ایران نسبت به سالهای گذشته افزایش چند برابری میزان تولیدات انواع خودرو را شاهد بوده است. کارخانه‌های خودروسازی فراوانی در کشور وجود دارد که انواع خودرو را تولید می نمایند.در راستای شرکت های خودروسازی قطعات مرتبط با خودرو ها نیزافزایش یافته و چند برابر شده است.یکی از محصولات مرتبط با خودروسازی اشپیل های صنعتی است که در بخشهای مختلفی از خودرو به کار گرفته می شود.

اشپیل های صنعتی

در ماشین آلات کشاورزی همچون تراکتور و کمباین نیز از اشپیل های صنعتی استفاده می شود. اشپیل های صنعتی به جز صنایع خودروسازی در بخشهای دیگری نیز به کار گرفته می شود؛در تابلو های مختلفی که از لولای مخفی استفاده می شود اشپیل صنعتی کاربرد دارد، همچنین در تجهیزات برق فشار قوی اشپیل مقره مصرف بسیار بالایی دارد.

پین اشپیل

پین اشپیل اصطلاحی است که ممکن است بارها شنیده باشید،به دلیل اینکه برخی از افراد پین ها و اشپیل ها را در یک دسته قرار می دهند؛ به تعدادی از پین ها، اشپیل می‌گویند و گروهی از اشپیل ها را پین می نامند.اما باید در نظر گرفت که در دسته بندی جدید صنعت اتصالات؛پین ها و اشپیل های استاندارد در دو گروه مختلفی دسته بندی شده اند که هر یک دارای کاربری‌های متفاوتی هستند.

انواع اشپیل

اشپیل ماشین

اشپیل های صنعتی در خودروهای سواری همانند پراید، پژو پرشیا، آردی … کاربرد دارند.این اشپیل ها در شفت چرخ خودروها به کار میروند.همچنین برای محکم کردن لنت ترمز نیز از نوعی اشپیل استفاده می شود.در خودروهای سنگین نیز از اشپیل های صنعتی استفاده می شود که برخی به آن اشپیل ماشین نیزمی گویند.شرکت پیچ اشپیل پارس انواع اشپیل های خودرو را با کیفیت مناسب به صورت عمده تولید نموده و با قیمتی مقرون به صرفه به کلیه متقاضیان و مصرف کنندگان ارائه می نماید.

اشپیل های صنعتی

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس برزگر
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09101005003
شماره تلفکس 77064975-021
پست الکترونیکی: eshpil.pars@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

اشپیل ماشین

اشپیل های صنعتی با کیفیت در تهران

اشپیل های صنعتی با کیفیت در تهران یکی از خواسته هایی است که مصرف کنندگان …