آراد برندینگ
خانه / اشپیل استاندارد / اشپیل اصفهان استاندارد با قیمت مناسب

اشپیل اصفهان استاندارد با قیمت مناسب

اشپیل اصفهان استاندارد با قیمت مناسب عبارتی است که افراد بسیاری دردنیای مجازی جستجو می‌کنند.تقاضا برای اشپیل اصفهان در بازار افزایش پیدا کرده و به سبب جستجوهای متعددی توسط فعالان این عرصه در فضای مجازی انجام گرفته است.در بازار ابزار یراق در اصفهان خرید و فروش اشپیل به صورت چشمگیری افزایش یافته است.

صنعت اتصالات بخش بسیارمهمی از صنایع را به خود اختصاص داده است؛به صورتی که فعالان اقتصادی بسیاری دراین بخش مشغول شده اند ومبادلات انواع محصولات این صنعت سهم بسیاربالایی ازمعاملات بازار را دربرگرفته اند. یکی ازکالاهای صنعتی اتصالات؛اشپیل است که در بازارهای مختلف در سطح کشور در بین فعالان این عرصه مبادله می شود.

خرید اشپیل

شرکت پیچ و اشپیل پارس اولین تولید کننده اشپیل در ایران انواع اشپیل های مختلف را از مفتول های استیل، آهنی،آلومینیومی،مسی وبرنجی درسایزهای مختلف تولید می نماید.

اشپیل های سوزنی،استاندار،فنری، سنجاقی و سنجاقی دوبل و اشپیل مقره با کیفیت بالا و قیمت مناسب تولید نموده ودرکلان شهرهایی همچون تهران، اصفهان، تبریز……به مشتریان و متقاضیان ارائه و ارسال می نماید.

اشپیل یراق

بازار ابزار یراق یکی از بازارهای مهم در صنعت می باشد.در تهران بازار ابزار یراق را می توان در منطقه حسن آباد مشاهده نمود.

همچنین درمجاورت جاده مخصوص بازاربزرگ شادآباد واقع شده انواع ابزاریراق را می توان درآن مشاهده نمود. محدوده خیابان قزوین پاساژ های مختلفی وجود دارد که در دسته ابزار یراق فعالیت می کنند.یکی از انواع اشپیل یراق،اشپیل ۶×۳۵ که در لوله های تابلو های برق استفاده می شود.

مرکز فروش اشپیل

اشپیل مهره

معمولا در سفارشات عمده اشپیل ها دارای انواع متعدد و مختلفی هستند.برخی از آنها در صنایع برق کاربرد دارند وبعضی دیگردرشناورسازی و تاسیسات ساختمانی،دسته ای هم درخودروسازی به کار میروند.

در برخی از مواقع برای جلوگیری ازشل شدن مهره ها انتهای پیچی را که مهره به آن بسته است شده یا‏ شفتی را که مهره در انتهای آن قرار گرفته سوراخ می کنند در آن سوراخ اشپیل قرار می دهند که این اشپیل مانع از شل شدن سوراخ میشود.گاهی هم از مهره های چاکدار استفاده می کنند و اشپیل ها هم از سوراخ شکفت و هم از چاک مهره عبور می کند و مانع شل شدن مهره می شود.

سازنده انواع اشپیل

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس برزگر
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09101005003
شماره تلفکس 77064975-021
پست الکترونیکی: eshpil.pars@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

اشپیل استاندارد

اشپیل استاندارد جهت استفاده در انواع خودرو

اشپیل استاندارد جهت استفاده در انواع خودرو یکی از سفارش‌های متعددی است که در بازار …