آراد برندینگ
خانه / اشپیل چرخ خودرو / ساخت اشپیل درجه یک چرخ خودرو

ساخت اشپیل درجه یک چرخ خودرو

ساخت اشپیل درجه یک چرخ خودرو با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و مرغوب در شرکت پیچ اشپیل پارس  واقع در شهرک صنعتی شکوهیه قم با کادری مجرب، متخصص با استفاده از تکنولوژی جدید ،پویا و سریع اقدام به  تولید انواع اشپیل درجه یک  چرخ خودرو نموده است.

این بازرگانی همواره بر این باور بوده که با تولید اشپیل درجه یک  میتواند از یک سو پاسخگوی نیازهای متقاضیان ومصرف کنندگان  پوده و از طرف دیگر با استفاده از تکنولوژی  به روز با نمونه‌های خارجی این محصولات رقابت کند. این گروه صنعتی همواره همسو با نیازهای بازار های خودرو سازی  نقاط مختلف کشور حرکت نموده است.

شرکت پیچ و اشپیل پارس با ارائه اشپیل درجه یک چرخ خودرو  مطابق با  استاندارد های روز جهانی  از واردات اشپیل های خارجی چرخ خودرو  به داخل کشور جلوگیری کرده و مانع خروج ارز در این بخش از صنایع کشور شده است.

پیچ اشپیل قم

بازرگانی پیچ و اشپیل پارس بر مبنای نیازهای داخلی کشور و بر اساس اصل تمرکز زدایی از پایتخت با راه اندازی خط تولید پیچ و اشپیل در شهرک صنعتی شکوهیه قم اقدام به ساخت اشپیل های مختلف از مواد اولیه مرغوب کرده است.

ساخت اشپیل

انواع اشپیل های درجه یک برای چرخ خودرو، صنایع برق فشار قوی ،تاسیسات وصنایع دیگر در این شرکت  به صورت انبوه وعمده بنابر سفارش ها و درخواست های مشتریان و متقاضیان ساخته شده و در بازارهای مختلف کشور عرضه و توزیع می گردد. به صورتی که امروزه  محصولات مختلف تولید شده توسط این مجموعه با تجربه  را می توانیم در اکثر کلان شهرهای کشور مشاهده نمائیم.

گروه صنایع پیچ اشپیل

گروه صنایع پیچ اشپیل پارس از سال ۱۳۵۹ با طراحی و ساخت اولین دستگاه تولید اشپیل ایرانی خود را به این صنعت معرفی کرد .

این بازرگانی امروزه با تولید انواع اشپیل های آهنی مسی برنجی و استیل سهم بسیار پررنگی در صنعت خودروسازی و دیگر صنایع مرتبط با این محصول را ایفا می کند.

ساخت اشپیل

شرکت پیچ اشپیل پارس برای رضایت هر چه بیشتر متقاضیان و مشتریان  اقدام به فروش مستقیم انواع پیچ اشپیل نموده است .

اگر مایل به استفاده از محصولات مرغوب ، با کیفیت  و متنوع هستید می توانید با اطمینان خاطر فراورده های این مجموعه را به کار ببرید. آرمان ما تولید محصولات عالی مطلوب و قابل رقابت با نمونه های مشابه خارجی می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس برزگر
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09101005003
شماره تلفکس 77064975-021
پست الکترونیکی: eshpil.pars@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

اشپیل چرخ جلو

پخش بهترین نمونه اشپیل چرخ جلو ماشین

مراکز پخش بهترین نمونه شکلک چرخ جلو ماشین؛ به ویژه پراید، پژو پرشیا، آردی و…. …

پاسخی بگذارید