آراد برندینگ
خانه / اشپیل چرخ خودرو / فروش اشپیل انواع چرخ درجه یک

فروش اشپیل انواع چرخ درجه یک

فروش اشپیل انواع چرخ درجه یک با قیمت مناسب و کیفیت عالی توسط شرکت پیچ و اشپیل پارس انجام می پذیرد.این بارزرگانی با استفاده از تکنولوژی روز،مواد اولیه مرغوب و کادر مجرب انواع اشپیل در سایزهای مختلف را تولید و متقاضیان و مصرف کنندگان ارائه می دهد. عرضه انواع اشپیل توسط این مجموعه به صورت مستقیم صورت می پذیرد.

امروزه صنعت خودروسازی به یکی از بزرگترین صنایع دنیا مبدل شده است. شرکت ها و گروه های بسیاری در این عرصه وارد شده و انواع خودروهای مختلف در کلاس های مختلف را تولید می نمایند.

فروش انواع اشپیل

یکی ازقطعاتی که در خودروهای بسیار زیادی مورد استفاده قرار می گیرد اشپیل چرخ بوده که معمولا نوع آهنی آبکاری شده آن در چرخ ماشین به کار گرفته میشود.

همچنین گونه ای دیگر از این فرآورده برای محکم نگه داشتن لنت ترمز خودروهای سواری استفاده می شود که درخودروهایی مانند آردی، پژو….. به کارمی رود.

اشپیل چیست

اشپیل یکی از فرآورده‌های صنعت اتصالات می باشد که از مفتولهای آهنی، برنجی، مسی، استیل والومینیومی در شرکت های مختلف و سایزهای بسیار گوناگون تهیه می شود.

امروزه به دلیل رشد بسیار زیاد صنایع مختلف استفاده از این محصول نیز سیر صعودی داشته و فعالان بسیاری وارد این بخش از صنعت اتصالات و فروش اشپیل شده‌اند.

اشپیل ماشین

گروه پیچ و اشپیل پارس امکان فروش انواع اشپیل درسایزهای مختلف از متریال گوناگون را به صورت مستقیم برای متقاضیان و مصرف کنندگان ایجاد کرده ومحصولات درجه یک و استاندارد را در اختیار کلیه متقاضیان قرار می دهد.

اشپیل ماشین

از آنجایی که ماشین ها در معرض هوای آزاد قرار دارند، اشپیل های استفاده شده در آنها باید دارای پوشش کاری مناسبی بوده تا دچار زنگ زدگی نشود.بهترین پوششی که برای این فرآورده ها می توان به کار برد روش گالوانیزه بوده که به دو دسته گالوانیزه گرم و گالوانیزه سرد تقسیم می شود.

فروش انواع اشپیل

این فراورده‌ها پس است آبکاری گالوانیزه معمولاً به رنگ طلایی در می آیند. اگر شما نیز در بین افرادی هستید که به دنبال خرید عمده اشپیل با کیفیت و ارزان قیمت می باشند با مشاورین ما تماس حاصل بفرمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس برزگر
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09101005003
شماره تلفکس 77064975-021
پست الکترونیکی: eshpil.pars@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

اشپیل چرخ جلو

پخش بهترین نمونه اشپیل چرخ جلو ماشین

مراکز پخش بهترین نمونه شکلک چرخ جلو ماشین؛ به ویژه پراید، پژو پرشیا، آردی و…. …